هفت!

بارون گریه ی فرشته هاست و رنگین کمان خنده ای که فرشته ها به غم و غصه هاشون میزنند

هفت رنگ رنگین کمان 

چرا هفت؟

هفت طبقه آسمان! هفت روز هفته! هفت لایه اتم 

کلی هفت تو زندگی همه هست

تا حالا به مرگ فکر کردی؟

یک الکترون با انرژی که میگیره از هفت لایه اتم رد میشه تا جایی که باید انقدر بهش انرژی داد که به یونش برسه 

میگن احتمال وجود الکترون مثل وجود روح میمونه چون تو یک زمان واحد میتونه هر جایی باشه  

ما آدمها هم مثل اون الکترون با یک یونش از این دنیا جدا میشیم و بعد همه چی تموم  

میگن عشق هم هفت مرحله داره که آخریش فنا شدنه

حتی رنگین کمان هم بعد از یک مدتی از بین میره

یعنی اخر این هفت ها همیشه نابودی؟

من تو یک کتاب خواندم که اولین آفریده و روح حضرت محمد (ص) بوده و بواسته روح ایشون سایر چیزها آفریده شده 

حتی یک چیز جالب تر هم خواندم اونم قضیه طواف کردن برمیگرده به آسمان .یعنی جایی تو ا 

 

آسمان هست که فرشته ها درست بموازا کعبع روی زمین دورش عبات میکنند 

نمیدونم آدم باور کنه یا نه؟

من که دوست دارم این چیزها رو باور کنم.حس خوبی بهم میده

تو چی دوست داری باور کنی؟

 

چرا اینجوری شد؟!!!

سر کلاس کنترل یک حرفی زدم که استاد یک طرف افتاد و بچه ها یک طرف دیگه و از خنده کلاس پر شده بود 

 کلی خجالت کشیدم و آرزو کردم کاش دهنمو می بستم چیزی نمیگفتم  

حالا قبلش چند دقیقه رو حرفی که میخوام بزنم فکرم کرده بودم  

کلا جراتم زیاد شده بود  

خلاصه که بد نگذشت 

نمی دونم چی بگم والا 

حداقل دل چند نفر شاد شد 

سوژه نشم خوبه! 

نه فکر نکنم.یادشون میره 

بدون شرح اضافی

 
 
 
خدایا! کسی را که قسمت دیگریست سر راهمان قرار نده که شبهای دلتنگیش برای ما باشد و روزهای خوشش برای دیگری........... 
 
 
 

 

 

 


حیوان

تو دنیا حیوانهای انسان نما زیاد هستند. 

باید مراقب اونها باشیم. 

چون ممکنه ما هم حیون بشم.

نشانه های خدا

خدا جونم گاهی وقتا زندگی و سرنوشت آدم و جوری رقم میزنی که آدم شاخ در می آوره

نمی دونم که چه نیرویی که حرف زدن با خدا داره؟

بعضی وقتا حرف از دهن آدم در نیومده میبینی که اون اتفاق می افته

نمی دونم اینا لطف خداست یا وسیله هدایت ادم

آخه خدا جونم من که گفته بودم فعلا آمادگی شو ندارم

آخه چرا؟

نمی گی شاید نتونم؟

نمیدونم اینا واسه هدایت منه یا گمراهی من؟

نمیدونم نمیدونم نمیدونم ...

خسته شدم از این وضع مزخرف

گاهی ادم از خدا یک چیزی میخواد ولی وقتی دعات میگیره میگی خدایا غلط کردم

همش این سوال میاد بذهنم:

همه  زندگی آدم جبر؟ اختیار؟

باز نمی دونم نمیدونم...

خدایا میخوای با من چیکار کنی؟

کجا میبری منو زمونه؟

هرجا میبری

خدایا موظبم باش

من نادونم

عاقبت بخیرم کن

خیلی وقت بود باهات اینجوری حرف نزده بودم

امروز احساس کردم که واقعا روبرومی دارم باهات حرف میزنم

یک احساس بدی دارم

خواهش میکنم منو دوباره وارد بازی که قبلا باختمش نکن

این مسئله رو واسه همیشه برام پاک کن و حلش کن

رسم زندگانی

چرا بیاد از یک لونه دوبار گزیده بشیم.

چقدر آدم فراموشکار میشه؟

بعضی وقتها انگار زندگی درسشو نصفه نیمه میده تا هنوز فرصت بده بهت.

خیلی ها ازش استفاده میکنند و خیلی هام دوباره مشابه اون اتفاق شایدم بدترش براشون می افتاده که درس زندگی شون کامل بشه.

کاش باهمون بار اول درسمونو تا ته گرفته باشیم.

تو این فیلم شبکه دو یک حرف جالبی زد.البته من اصلا همیچکدومو جز کلاه قرمزی تماشا نکردم.

اون آقا به اون مرده که اعتیادشو درمان کرده بود و هنوز مردم باور نمی کردند گفت:

چرا به خودت و همه میگی من بد نبودم به همه بگو آره بد بودم حالام بهترم

خوبی و بدی باید کنار هم باشند این رسم زندگیه.

این خود زندگیه

خدا کنه همیشه خوب باشیم و اگرم بدیم آخرش

خوب بشیم.

نه برصیصای عابد بشیم نه اینکه همیشه بد باشیم.