نشانه های خدا

خدا جونم گاهی وقتا زندگی و سرنوشت آدم و جوری رقم میزنی که آدم شاخ در می آوره

نمی دونم که چه نیرویی که حرف زدن با خدا داره؟

بعضی وقتا حرف از دهن آدم در نیومده میبینی که اون اتفاق می افته

نمی دونم اینا لطف خداست یا وسیله هدایت ادم

آخه خدا جونم من که گفته بودم فعلا آمادگی شو ندارم

آخه چرا؟

نمی گی شاید نتونم؟

نمیدونم اینا واسه هدایت منه یا گمراهی من؟

نمیدونم نمیدونم نمیدونم ...

خسته شدم از این وضع مزخرف

گاهی ادم از خدا یک چیزی میخواد ولی وقتی دعات میگیره میگی خدایا غلط کردم

همش این سوال میاد بذهنم:

همه  زندگی آدم جبر؟ اختیار؟

باز نمی دونم نمیدونم...

خدایا میخوای با من چیکار کنی؟

کجا میبری منو زمونه؟

هرجا میبری

خدایا موظبم باش

من نادونم

عاقبت بخیرم کن

خیلی وقت بود باهات اینجوری حرف نزده بودم

امروز احساس کردم که واقعا روبرومی دارم باهات حرف میزنم

یک احساس بدی دارم

خواهش میکنم منو دوباره وارد بازی که قبلا باختمش نکن

این مسئله رو واسه همیشه برام پاک کن و حلش کن

نظرات 5 + ارسال نظر
mohammad 17 - فروردین‌ماه - 1391 ساعت 10:30 ب.ظ http://zaremohammad.blogfa.com

salam aji
khobi?
che harfaye ghashangi be khoda mizani
kashki manam mitonestam az in harfa bezanam
khosh behalet
rasti aji chizi shode
age mitonam komaket konam bego
khosh bashi
bye

مهدی 18 - فروردین‌ماه - 1391 ساعت 12:13 ق.ظ http://bivatan.blogsky.com

سلام.
خوش به حالت.... منو هم دعا کن...

حسین 18 - فروردین‌ماه - 1391 ساعت 11:17 ق.ظ

سلام اتوسا خانم
امیدوارم همه چی به خیر و خوشی تموم شه هاااا
در ضمن 2 تا مورد بگم و برم :
اولا قبلا اینقدر تنبل نبودی و همیشه سریع اپ میشدی
دوما اونقدر حوصله داشتی که به نظرات پاسخ میدادی

چرا اینقدر تنبل شدی من نمیدونم والا؟؟؟؟؟؟
ببخش رک گفتمااااااااااااااااااااااااااااااااا

رضا 18 - فروردین‌ماه - 1391 ساعت 01:50 ب.ظ http://sedayekhasteyebaron.blogsky.com

بهت قول میدم مراقبته..
فقط تو قلبت حفظش کن
مراقب خودتم باش قوی عمل کن
ایشالاه پیروز باشی..

رضا 18 - فروردین‌ماه - 1391 ساعت 02:55 ب.ظ http://sedayekhasteyebaron.blogsky.com

اتوسا چی شده خیلی داغونی
اگه دوس داشتی بیا بهم بگو

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد