نیمه شعبان

سلام 

امتحان هام تازه تموم شده و تا اینجا که نمره هام اومده بهخ مدد الهی پاس شده بودم .بقیه اش هنوز نمره ندادند. 

از تابستون متنفرم. 

هرچه زودتر تموم بشه بهتره 

برنامه خاصی تو این چند روز برا خودم نریختم ولی تو فکرش هستم. 

راستی میلاد حضرت مهدی رو تبریک میگم . 

دیشب حرفای آقای قرائتی و گوش دادم درباره ظهور که خیلی قشنگ بود.  

دیشب هم چند تا دعای قشنگ کردم.

نظرات 3 + ارسال نظر
مهدی 15 - تیر‌ماه - 1391 ساعت 09:51 ق.ظ http://bivatan.blogsky.com

سلام.
عید شما هم مبارک...
تابستون به این خوبی! تموم شه بدبختیا هم شروع میشه!!! تازه شکر خدا خنک هم هستش!

حسین 15 - تیر‌ماه - 1391 ساعت 11:38 ق.ظ

سلام آتوسا جان
رسیدن بخیر
ایشالله که همه رو با موفقیت پاس کنی و نمره خوبی هم بگیری.
راستی عید شما هم مبارک.کلی آپ شده بودم از قبلا ولی هیچ کدوم رو نخوندی.حتما دوباره سر بزنی و از زمانی که نبودی تا الان رو میخونی.نظرت هم باید بگی.حتی انتقاد هم قبول میکنیم.منتظر حضورت هستم.

e 17 - تیر‌ماه - 1391 ساعت 09:36 ق.ظ

سلام ماکه مشروط شدیم ایشالا هیچ کس نشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد