شعار زده

خیلی دلم میخواد درس بخوانم ولی حواسم سرجاش نیست شاید اگر اون اتفاق خاص برام نمی افتاد الان حسابی سر درسم می بودم و میخواندم. برای درکش نیاز به زمان دارم

ولی دوست دارم پوز خیلی ها رو به خاک بمالم و کلی کیف کنم.کلی هم برنامه دارم

امیدوارم بتوانم پیاده اش کنم.

انقدر از آدمهایی که حرفهاشون یک مشت شعار و خوشون اعتقادی به حرفهاشون ندارند بدم میاد.آدمهایی که حرف میزنند تا به منافعشون برسند

حداقل من اگه حرفی میزنم باورش دارم

و متاسفانه اطراف من پر شده از این آدمهایی که فقط بلدند شعار بدهند

مار از پونه بدش میاد و ...

خلاصه بدجور کفری هستم ولی بازم خدا جای حق

چند روز پیش با یک خانم روانشناس داشتم حرف میزدم که با یک خانمی که طلاق گرفته بود رو نصیحت میکرد منم بهش گفتم که حرفاش همش شعاره

اونم گفت که شاید شعار باشه ولی میتونه به خیلی ها امید بده

حالا شعار که خوبه خیلی ها دروغ میگند و این از همه چیز بدتره

اینهمه میگیم گناه کبیره گناه کبیره

گناه کبیره که فقط زنا و فحشا و شرا بخواری نیست

گناه کبیره دروغ و غیبت و اسراف هم هست

باز شبیه آخوندها دارم حرف میزنم

من باید آخوند میشدم خدایی شم استعدادشو تو خودم میبینم

مطمئنم یک مشاور عالی میشدم

خلاصه زندگیم رو هواست خدا کنه که سمت و جهت هام هر چه زودتر مشخص بشه تا از پس خس و خاشاک زندگیم زودتر بربیام

و اجازه ندم هر کسی بیاد یک مزخرفی بگه و منو از این رو به اون رو بکنه

اصلا من باید به خود باوری برسم.کاش آدم خودپسند و مغروری بودم کاش   

 

 

این شعرم تقدیم میکنم به دوست  آذری زبان عزیزم

 

 

کیم بیلیر نه اولاجاق دنیز                         

چه کس می داند چه خواهد شد ؟ دریا

کیم بیلیر ؟

چه کس می داند ؟

سن اونون ایاقین اوپوبسن

تو پاهای او را بوسیده ای

من سودان آیری دوشن بالیق کیمی حسرتینده چوبالامیشام

من در حسرتش مثل ماهی بیرون از آب دست و پا زده ام

سن شیلتاق اوشاقلار کیمی اوزون اوپوب شاققا چکیب گولوبسن

تو مثل بچه های تخس صورتش را بوسیده و قهقه زده و خندیده ای

من تکلییمده اونو داریخیب گوز دنیزین داشدیرمیشام

من تو تنهاییم دلتنگش شده و دریای چشمم را جاری کرده ام

سن اونا یئتیشیبسن من اونسوزلوغا

تو به او رسیده ای و من به بی او بودن

خوش اول بو نئچه گونو

این چند روزه را خوش باش

سنی ده بیراخاجاق من کیمی

تو را هم مثل من رها خواهد کرد.

کیم بیلیر ؟

چه کس می داند؟ 

نظرات 2 + ارسال نظر
دل شکسته 30 - مهر‌ماه - 1391 ساعت 01:50 ب.ظ

سالام
کیم بیلر چه من نه جکیرم اونون گتمغینن!

حانیه 2 - آذر‌ماه - 1391 ساعت 04:29 ب.ظ http://tokhmeh.persianblog.ir

سلام وب زیبایی داری اگه باتبادل لینک موافقی بیابه وبم ونظربذارخوشحال میشم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد