میدانی خسته ام !!!

 
 
 
 دلم که میگیرد میروم پای حوض و به اشک دیده وضوی عشق میگیرم


روی ایوان سجاده را پهن میکنم اما اینبار با روحم به دیدارت می آیم



جسم خاکیم را ترک میگویم و چشم دل به آسمانت میسپارم


خورشید مثل همیشه درخشان است و میخواهد چشمانم را کور کند


اما نمیداند محافظ این چشمان تویی و با یک ابر جلوی درخشش او را میگیری


تا به یاد بسپارد جایی که خدا هست هیچ برتری نیست



نگاهم هنوز خیس اشک است و تو باز دست نوازشگرت را بر سرم میکشی


اما بغض امانم نمیدهد و من باز در آغوش تو غرق میشوم



میدانی خسته ام!!!


و باز با مهر همیشگی ات دست بر زخمان پاهای خسته ام میکشی


 و انگار جادو میکند دستهایت،تمام زخم ها از بین میرود


اما هنوز چشمانم خیس اشک است!!!


آرام و قرار ندارم و میپرسی:ای نازنین من تو را چه شده این گونه بی تابی؟


و من آرام تکه های خورد شده قلبم را نشانت میدهم 



و اشک هایم انگار قلب مرا غسل تعمید میدهند


دست بر شکسته های قلبم میکشی و من باز نا آرام سر در گریبان میشوم 


و پناه میبرم به آغوش مهربانت...


نوازشم میکنی و تیرهای فرو رفته در قلبم را در می آوری و 


با مهربانیت دوباره قلب مرا پیوند میزنی و میگویی:


نازنین فرزندم....


این هم از قلب تو...


تو خوب میدانی من خریدار تمام نازهای توام


حال بگو چرا هنوز هم اشک میریزی؟؟؟


چشمان غمبارم را به چشمانت میدوزم و میگویم خدایا


دیگر هیچ نمیخواهم مرا در آغوشت نگه دار همین


و تو باز مرا هر چه محکم تر در آغوش میگیری و میگویی،


فرزندم همیشه در آغوش منی حال کمی استراحت کن 


و من چشمانم را در آغوش خدا میبندم 


نظرات 4 + ارسال نظر
mohammad 5 - مرداد‌ماه - 1391 ساعت 02:01 ب.ظ http://zaremohammad.blogfa.com

salam aji
khobi
apam
khoshhal misham age biyay
khosh bashi
bye

خدا همین نزدیکی هاست 6 - مرداد‌ماه - 1391 ساعت 10:07 ب.ظ http://kumail.blogsky.com

زندگی سه چیز است: اشکی که خشک می شود، لبخندی که محو می شود، یادی که می ماند.

بچه شهریور 11 - مرداد‌ماه - 1391 ساعت 11:06 ب.ظ http://shahrivar610.blogfa.com

چندتااز پستهاتو خوندم خیلی زیبابود مخصوصا اهنگ وبت کلا عاشقانه ست خوشم اومد
موفق باشی عزیز

حسین زارع 19 - مهر‌ماه - 1391 ساعت 09:26 ق.ظ http://hoseinzare24.blogsky.com

سلام وب زیبای دارین مطالب جالبی دارین
ماشما رو لینک کردیم امیدوارم شما هم ما رو لینک کنید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد