شکوفه

منظور به اطرافت به محیط 

درخت تو حیاط مون شکوفه های صورتی زده 

انقدر زندگی هامون آپارتمانی و لونه زنبوری شده که بهار و نمی بینیم 

کاش زندگی ها اینجور نبود

من که بچه بودم کلی تو کوچه ها بازی میکردم 

بیچاره بچه ها الان اونم ندارند 

زندانی زندانی 

دلم میخواد برم تو یک تونل دختی ها تنهایی قدم بزنم و بهار و حس کنم  

من عااااااااشق بو و رنگ و عطر بهارم 

وای گوجه سبز  ترش ترش با نمک گوشه لپم 

بوی سبزه و گل سنبل و بوی تند ماهی دودی(ببخشید فازم عوض شد) 

آره داشتم میگفتم که این روزها رو از دست ندیم شاید فردا نباشیم ...  

اول نظر تون درباره پستم بدید بعدشم لطف کنید

به قول سعیده :

---------------------------------------------- 

----------------------------------------------  

اینها خطهای اخر دفترچه خاطرات وبلاگ من در سال 90  هرکی هرچی دوست داره برام بنویسه که برای عید بذارم تو صفحه وبلاگم به اسم خودتون  

 

 


توجه کردی بهار دراه میاد 
نظرات 4 + ارسال نظر
mohammad 26 - اسفند‌ماه - 1390 ساعت 10:45 ق.ظ http://zaremohammad.blogfa.com

salam aji golam
khobi?
eyde toaham pishapish mobarak
aoet kheyli ehsasi bod
are yadesh bekheyr cheghadr bazi mikardim alan bacheha hamash neshastan jeloye television ya computer
heyf
mamnon ke khabaram kardi
khosh bashi
bye

حسین 26 - اسفند‌ماه - 1390 ساعت 06:55 ب.ظ http://rezaei307.blogsky.com

سلام آتوساااا جاااان
پیشاپیش سال نو رو بهتون تبریک میگم.
ایشالله که سال خوشی رو در کنار خانواده داشته باشی
با اجازه تون آپ شدم و پست اخری رو نوشتم
لطفا قابل بدونید و بهمون سر بزنید
ممنون از لطف شما

مهدی 28 - اسفند‌ماه - 1390 ساعت 10:01 ق.ظ http://bivatan.blogsky.com

شرمنده اینقد هوا سرد و یخ زدست که نمی دونم عمو نوروز چه جوری اومده!!! ننه سرما هنوزم هست!

امیدوارم سال بعد که میاد هم تو درسات موفق باشی هم تو زندگیت ... (بقیه شو دم عید برات دعا می کنم)

راستی تولدتم پیش پیش مبارک، شاید عید نیام زیاد اینترنت! شیرینی خورون بود و خوردی به یاد منم باش ...

رضا 18 - فروردین‌ماه - 1391 ساعت 01:55 ب.ظ http://sedayekhasteyebaron.blogsky.com

گجه سبزو هستم اتووووووووووووووووووووساااااااااااااااااااااااااااا
دلمو اب انداختی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد