تا حالا بهش فکر کردی؟؟؟؟!!

دو روز پیش که خبر مسلمان شدن شان علی استون که شنیدم خیلی به این موضوعات علت مسلمان شدن اروپایی ها با این همه تبلیغ ضد اسلامی و ضد ایرانی علاقه مند شدم و رفتم دنبالش و کلی دربارش مطالعه کردم. 

چند روز پیشم تو پایگاه حرفش بود که مادلینگ ها اروپایی واسه زیباتر به نظر رسیدن چقدر دارو مصرف میکنند و حتی عملهای سنگین روی استخوان هاشون انجام میدهند.  

خانم نعمتی می گفت که با یکیشون صحبت میکرده و خانم بهش گفته که من به زنهای مسلمان حسودیم میشه چون فقط واسه یک نفرند. 

وقتی درست و دقیق به اسلام نگاه کنیم اکثرا قوانین به نفع زنهاست. 

تو غرب همش از تساوی و مرد و زن حرف زده شده واسه گول زدن زنها و استفاده ابزاری از اونها شده. 

تساوی زن و مرد زمانی اعلام شده که بدنبال صنعتی شدن اروپا کارگرانی و نیاز داشتند که کمتر حقوق بگیرند و اهل اعتصاب نباشند.زنها یکی از بهترین گزینه ها واسه این عمل بودند. 

کتاب دکتر مطهری که میخواندم نوشته بود که جمله تساوی مردن و زن غلط باید بجاش از تناسب یا تشابه حقوق مرد و زن استفاده بشه. 

من کاری به سیاست و این حرفا ندارم،من خوشحالم که مسلمانم و کشورم ایران 

اگه کمی بیشتر مطالعه کنیم و هدفمون از زندگی و درک کنیم به حرف من میرسید.

نظرات 5 + ارسال نظر
نون.الف 28 - بهمن‌ماه - 1390 ساعت 10:54 ق.ظ http://takmezrabejavani.blogsky.com/

سلام...
خوبی خانومی؟!...
آره منم دیدم و خوشحال شدم...
مرسی که سر زدی

احساس میکنم دوستای خوبی میتونیم باشیم...

[ بدون نام ] 28 - بهمن‌ماه - 1390 ساعت 11:50 ق.ظ

حیف که ما هم دنباله رو سیاست های غرب شده ایم
هیچ فکر کرده ای چرا تو ایران هم از نیروی زن بیشتر از مرد استفاده میشه
چون نیاز به بیمه ندارن اکثرا تحت پوشش بیمه والدین یا همسرن
با حقوق کم راضی ان چون کار را برای سرگرمی می خوان نه در آمد
هر وقت هم بخوان اونا را جواب می کنن چون آدمای گردن کلفت نیسن تا براشون درد سر درست کنن

مهدی 28 - بهمن‌ماه - 1390 ساعت 12:07 ب.ظ http://bivatan.blogsky.com

سلام.
درسته

ali 28 - بهمن‌ماه - 1390 ساعت 12:42 ب.ظ http://parantezbaz2011.blogfa.com/

سلام.خوب شد خودت به پ ن پ اشاره کردی
ممنون که به ما سر زدی.شما هم وب زیبایی دارید بازم به ما سر بزنید.

حسین 28 - بهمن‌ماه - 1390 ساعت 09:28 ب.ظ http://rezaei307.blogsly.com

سلتم اتوسا جان
یه وقن پول اینترنت ت زیاد نشه که به ما سر نمیزنی . .چچچچچچ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد