عیدی شب عید ما

دیروز یک جشن بود برای ولادت حضرت محمد و امام صاق(ع) ودهه فجر.راستش نمی خواستم برم ولی وقتی به سارا زنگ زدم گفت که برم چون خانم شیخ اگه نیروهاش کم باشه بهش از طرف بسیج اخطار میاد .حوالی ظهر که شد خوابیدم و دیر بیدار شدم .رفتم به مامان گفتم اگه حوصله داره بیاد بریم یک ده دقیقه بشینیم و بعد زودی بلند میشیم میریم.وقتی داخل شدیم به همراه پذیرایی شون یک کارت قرعه کشی دادند.مال من شمارش ۴۹ و مال مامان ۶۹.مامانم گفت چه جالب سال تولد تو دست منه و مال منم دست تو بیا عوض کنیم. 

یک کمی از مجلس که گذشت من رفتم پیش دوستام و باهاشون دست دادم نشستم پیششون.دیگه آخراش نوبت رسید به قرعه کشی.به ده نفر جایزه میدادند به ۵ نفر اول وام قرض الحسنه ۳ میلیونی و به۵ نفر بعد کارت هدیه. 

خانم حدادی دوستم خیلی منتظر بود اسمش دربیاد اما نشد.یکهو یک حسی بهم گفت الان شمارمو میخونه.یکهو گفت ۴۸ ولی نبودش بعد گفت شماره ۶۹.باورم نمی شد مامان بلند شد وایساد و پشت کارتمون اسم و شماره تلفن نوشتیم و دادیم که بهمون وام و بدن. 

دیگه همه چپ چپ نگاه میکردند بهمون و یکسری هم بهمون تبریک گفتند. 

تو این یک هفته هدیه های بسیج و درو کردیم... 

باور کنید همش شانسی بود صبحشم که خواهرم پینگ پنگ مسابقه داد برد و ۵ نفر موندند فقط ۴ تا جایزه مونده بود .قرار شد بینشون قرعه کشی کنند دو نفر با هم مسابقه بدهند و یکیشون حذف بشه و اسم خواهرم بین اونا نبود و برنده حتمی شد. 

تا اومد خونه رفتم نت نمرمو که دیدم بال در آوردم و دهن از تعجب وا موند 

دیگه هرجا بریم میگن باز اینها اومدند جایزه ها رو ببرند 

دیگه خجالت میکشم برم بسیج... 

تو این گیر و ویر خانم حدادی هم اومده منو می بوسه میگه ان شالله عروسیت 

مامانم میگه این خانم چقدر تو رو بوس میکنه.آخه دفعه پیشم جایزه گرفتم بوسم کرد 

گفتم مامان چیزی نیست خوب دوستم دیگه و اصلا بخاطر پسرش اینکارو نمیکنه

نظرات 7 + ارسال نظر
مهدی 21 - بهمن‌ماه - 1390 ساعت 01:20 ب.ظ http://bivatan.blogsky.com

سلام.
مبارکت باشه...
ایشالا بازم همین جوری جایزه بگیرید!!!!

حسین رضایی 22 - بهمن‌ماه - 1390 ساعت 11:58 ق.ظ

سلام آبجی اتوسا
مبارکت باشه...
وام هم نوش جانتون...ایشالله دفعه بعد یه کارتن ساندیس برنده شی
نمیدونم چرا آخرش به این خانمه که همش تو رو میبوسه حسودم میشه حتما واسه پسرش نشونت کرده
شوخی کردما.بدل نگیری آجی

نه بابا ما به شوخی های شما عادت داریم

سپهر 22 - بهمن‌ماه - 1390 ساعت 02:45 ب.ظ http://greendream.blogsky.com

حسین رضایی 22 - بهمن‌ماه - 1390 ساعت 07:34 ب.ظ http://rezaei307.blogsky.com

یه کوچولو آپ شدم
سر بزن لطفاچu

مهرداد 23 - بهمن‌ماه - 1390 ساعت 12:44 ب.ظ http://mehrdad-110.blogfa.com/

سلام
اولی شانسی .دومی شانسی . سومی شانسی...
بابا یه دستی هم بسر منم بکش شاید از برکت دستای شما یه شانسی هم به من برسه
شانسا رو درو کردی چی بر باقی گذاشتی
یه ماچ دو ماچ ماچ سومی با منظوره
پیش آ پیش عروسیتون رو تبریک میگمایشا الله بپای هم پیرشید بابایی

پسرش بچه اس بابا

حسین رضایی 24 - بهمن‌ماه - 1390 ساعت 08:43 ق.ظ

سلام آبجی
قالب نو مبارک
خیلی قشنگه بخدا
کاشکی باهاش آپ میشدی ولی بیخال
از الان منتظر آپ جدیدت هستم
یا علی

زود اومدی دیگه

Laleh 24 - بهمن‌ماه - 1390 ساعت 06:08 ب.ظ http://nocomment.blogsky.com

میبینم که خبراییه خدا هم حسابی نشونت کرده تا رو شانسی هر جی مسابقه هست شرکت کن هر کی هم بسر مورد بسند داره جلوش بکو وام برنزه شدی کلا تا اخرش حله
حالا باقی جوایز که بردی بدرد بخور هست یا نه؟

هی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد