خسیس

این روزای اخر واقعا غیر قابل تحمل شده و هر کسی هر کاری  دلش میخواد میکنه.

امروز زرنگی کردم و زود کپی هامو گرفتم .عوضش یک چند تایی هم فش خوردم

سر کلاس باز اون پسر چندش سیاه بغل دستیم بود و زجر کشیدم.مرتیکه تا دوستش اومد همچین ماچش کرد که آب از لب و لوچه اش داشت میریخت و کلی حالم بهم خورد.

پسر های دانشگاه هم آدم شدند ها.به پسر میگم آقا سوالهای ترم پیش و میاری کپی کنم بهت بر میگردونم.خاک برسر میترسه ما 20 بیشیم اون 19 یه وقت.گفت باشه حالا معلوم نیست بیاره یا نه

اصلا همه یکجوری اند این آخرا.کسی جواب نمیده و همه خدا رو شکر جزوه رو خوردند ها ولی کسی هیچی بلد نسیت ارواح عمه اش

سر فیزیک الکترونیک یک از پسرها که کلی ازش حالم بهم میخوره رو خفت کردم مجبور شد جواب سوالا رو بده.تا چند وقت پیش به همه میگفت ننوشته و از این حرفا.ولی من مچشو گرفتم و گذاشتم لای منگنه جواب ها رو داد بهم .منم پخش کردم تو کل کلاس

خلاصه که همه دو رو شدند.من نمیدونم چه مرگشونه؟!!!!!!!

همه خالی بند و یک جورایی بی معرفت شدند که خدایی نکرده یکی نمره اش بیشتر از اون یکی بشه

خدا رحم کنه

نظرات 5 + ارسال نظر
مسلم 6 - دی‌ماه - 1390 ساعت 06:07 ب.ظ http://ghish.blogsky.com

حالم از این ادما به هم میخوره.
چه جوری تحمل میکنی؟

به زور

حسین رضایی 6 - دی‌ماه - 1390 ساعت 10:34 ب.ظ

سلام آجی
یکیش من ،اصلا به کسی جواب نمیگم
فقط حالت ازمن دیگه بهم نخوره که دیگه اونوقت ....
شوخی کردم ولی در کل حق با شماست
---
آبجی قدیما حوصله داشتی جواب در همینجا میدادی و یا بهم سر میزدی
الان دیگه اونقدر تنبل شدی که دیگه جواب هم نمیدی
احتمالا به قول خودت این آخرها دیگه بریدی

آره بخدا.آپ نمیکنی که نظر بدم

مهدی 7 - دی‌ماه - 1390 ساعت 07:33 ب.ظ http://bivatan.blogsky.com

سلام.
مردم یه چیشون شده دیگه!!!
خوب مجبور نیستید کنار پسری بشینید که ازش خوشتون نمیاد! معمولا دخترا می شینن هر جا دلشون می خواد!!!

اگه اون بیاد جایی بشینه که من نشستم چی؟یعنی بعد نشستن من؟

مهرداد 8 - دی‌ماه - 1390 ساعت 08:54 ق.ظ http://mehrdad-110.blogfa.com

سلام گلک خانم
ببینم نکنه اون پسره سیاه چشمتو گرفته که به ماچ و بوسش توجه کردی
والا راست میگی این روزا همه خسیس شدند انگاری اگه سوال کسی رو جواب بدند یا جزوشون رو یه لحظه به کسی بدند ازشون چیزی کم میشه البته خسیس که نه نفهم شدند و خودشون رو ... میکنند.

عاشقشم
آره ... دیگه.گذر پوست به دباغ خونه میافته بالاخره

مهدی 8 - دی‌ماه - 1390 ساعت 07:44 ب.ظ http://bivatan.blogsky.com

آها!
پس پسره یا می خواد حالتونو بگیره یا از اوناست که می خواد بگه من کنار دخترا می شینم!!!

بقیه شو ننویسم بهتره!!!
التماس دعا

خوبی شما؟
با من دعوا داری؟
خوب کلاس دیگه فکر کنم واسه همه دانشجو ها یک امر عادی باشه و لازم نیست انقدر منفی فکر کنید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد