بها

بهای من چیه؟ بهای تو چیه؟ بهای یک انسان چیه؟

یک کیلو خیار هم یک بهایی داره.بهای من وتو چیه؟

چی میشه که بعضی وقتا خودمون و ارزون می فروشیم؟خودمون و قلبمون و اندیشه مون و حتی باورمون رو

خیلی وقتا شده سرمون کلاه گشاد بره.کلاه برداری که فقط اقتصادی نیست.بعضی وقتا هم کلاه قلب و روح و فکرمون و برمیدارند که با یک نون قندی طلای وجودت رو می دزدند.

به یک جایی میرسیم که مجبور میشیم گدایی کنیم.به گدا هم چیز گرانبها نمی دهند.

واااااااااااای از دست آدمهای ساده که هزار بار از یک سوراخ نیش میخورند .وای

نظرات 6 + ارسال نظر
رضا 4 - دی‌ماه - 1390 ساعت 11:33 ق.ظ http://sedayekhasteyebaron.blogsky.com

حال میکنی اجی همیشه تو همه پستات اول میشم
بعدشم خدا نکنه منو تو باهم خواهر برادر باشیم..
ولی اگه بودیم درستت میکردم..

چیکار مگه میکنم؟
عمرا میتونستی عمررررررررررا

سیران 4 - دی‌ماه - 1390 ساعت 04:09 ب.ظ

موضوعات جالب وزیبای داری بهم سر بزن خوشحال میشم

بای دوست گلم منتظرتم........

:.:.:../| ---.--- 5 - دی‌ماه - 1390 ساعت 12:02 ق.ظ

سلام
و البته گاهی وقتا آدما از روی درماندگی و ناچایشون بهاشون رو از دست میدن.......
عجب!فکر میکنم کاری رو که دوست داری و اینکه چیزی مثه مسجد رفتن که هیچ وقت چیز بدی نیست مگه اینکه ریا باشه و یا در طلب سودی ازش باشی،رو انجام بده ولو هرکی هرچی دلش میخواد بگه.. مهمترین جایی که باید برسی بهش اینه که خودت رو و کاری رو که میکنی باور کنی...این باعث میشه حرفای نامربوط دیگران کمتر روت اثر بزاره..(این نظر شخصی منه شایدم من اشتباه کنم.....)

پ.ن:ارزش من یا تو رو نمیدونم...ولی ارزش من و تو اونم یک ش خیلیییییی زیادهههه!!

ناراحت شدم خوب اونجوری فکر میکنند

:.:.:../| ---.--- 5 - دی‌ماه - 1390 ساعت 12:06 ق.ظ http://mahshurekhoban.blogsky.com/

سلام
و البته گاهی وقتا آدما از روی درماندگی و ناچایشون بهاشون رو از دست میدن.......
عجب!فکر میکنم کاری رو که دوست داری و اینکه چیزی مثه مسجد رفتن که هیچ وقت چیز بدی نیست مگه اینکه ریا باشه و یا در طلب سودی ازش باشی،رو انجام بده ولو هرکی هرچی دلش میخواد بگه.. مهمترین جایی که باید برسی بهش اینه که خودت رو و کاری رو که میکنی باور کنی...این باعث میشه حرفای نامربوط دیگران کمتر روت اثر بزاره..(این نظر شخصی منه شایدم من اشتباه کنم.....)

پ.ن۱:ارزش من یا تو رو نمیدونم...ولی ارزش من و تو اونم یک ش خیلیییییی زیادهههه!!
پ.ن2:اینترنتم نفتیه...مطمعن نبودم بار اول نظر ارسال شد یا نه برا همین یه بار دیگه میفرستم!

[ بدون نام ] 6 - دی‌ماه - 1390 ساعت 06:11 ب.ظ http://didareashena.blogsky.com

چی میشه که بعضی وقتا خودمون و ارزون می فروشیم؟خودمون و قلبمون و اندیشه مون و حتی باورمون رو......
......................
نگاه نجیب و خاصی به پیرامونت داری
و دلی سرشار از ایمان
جالب نوشتید
موفق باشید

لطف داری

ندا 11 - دی‌ماه - 1390 ساعت 08:54 ق.ظ http://www.neday-zendegi.blogsky.com/

بها؟
از این انسانها بی بها تر خودشون هستن
حیف که ما را زود خود را به قرونی فروختیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد