بی تو

 

به وسوسه ی دستهایت دچار می شوم !آن گاه که بی تفاوت از کنار من عبور می کنی .لحظه ای به چشمهای خیس من نگاه کن ...من تمام جاده را ...در پی چشم های تو دویده ام ...!

 

u 

 

j 

r

نظرات 7 + ارسال نظر
ندا 28 - آذر‌ماه - 1390 ساعت 11:20 ق.ظ http://www.neday-zendegi.blogsky.com/

با اون همه خشونتت تو وبلاگت یک هو شوکه میشیم میبینم اینقدر احساسی

چه زود قضاوت کردی دربارم؟
ما احساس نداریم؟؟؟
خسته شده بودم از قالب قبلیم

حسین رضایی 28 - آذر‌ماه - 1390 ساعت 11:47 ق.ظ

قالب جدیدت مبارک
چرا این قالب نتخاب کردی؟؟
معمولا کسانی که قصد خودکشی دارن اینارو میزارن آبجی

واسه تنوع
چند روز دیگه عوضش میکنم

حسین رضایی 28 - آذر‌ماه - 1390 ساعت 09:24 ب.ظ

سلام آتوسا
چرا دوباره قالب عوض کردی
خدایی این یکی خیلی قشنگتر از اون قبلی بود
فقط سابقه نداشت پستی مثل این بذاری که غم و اندوه ازش میباره
چته؟؟
از چیزی ناراخت بودی یا دلت گرفته بوده؟؟؟
موفق باشی

دلم گرفته بود.سابق داشته ولی تو پست ها قدیمم

حسین رضایی 29 - آذر‌ماه - 1390 ساعت 09:52 ق.ظ

امیدوارم دیگه دلت نگیره
حالا یکی بخند
حالا ماه شدی
منتظر خاطرات شیرینت هستماااا
زودی بنویس دیگه ابجی سایبری گلم

چشم

رضا 29 - آذر‌ماه - 1390 ساعت 02:21 ب.ظ

سلام

وبلاگ خوبی داری.
ولی خودمونیم خیلی هم جییگری

ببخشید؟!!!!!!
شما؟
مگه منو میشناسی؟
بهت حق میدم فشار زندگی رو مخ خیلی ها اثر میذاره
بعضی ها هم اینجوری اند دیگه یک چیزیشون میشه

حسین رضایی 29 - آذر‌ماه - 1390 ساعت 06:05 ب.ظ

آبجی آتوسا
این آهنگی که گذاشتی اونقدر قشنگه که دوست دارم 100 دفع گوش کنمش
امروز به خاطر این آهنگ چند بار به وبلاگتون اومدم
معلوم هست کجایی؟؟
سابقه نداره آپ نشی در طول یه روز

خوبه منم دوسش دارم
دانشگاه و درس و بدبختی

رضا 1 - دی‌ماه - 1390 ساعت 01:03 ق.ظ http://sedayekhasteyebaron.blogsky.com

سلام ابجی اتوووووووووسا..
البته اگه ماهم تو جمع داداشات راه بدی..
بلا شدی..
.
نا نارحت نمیشم از شوخی هات اجی

داداش
آخه یاد یک موضوعی می افتم خند هام میگیره به کسی بگم داداش.دادش آخرت
باشه داداش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد