حجاب

اگه دوست داشتی برو ادامه مطلب حتما بخوانش خیلی جالب شده  لطفا نظر هم بذار 

امروز استادمون چند تا از بچه ها رو فرستاد که برن چند تا برگه کپی کنند و در همین حین عید و تبریک گفت و به قول خودش چند دقیقه ای واسمون روضه خواند.استادمون می گفت همه ی دستگاه هایی که از بیرون خریداری می کنید یک راهنمای کاربر داره که شما بتونید از اون دستگاهتون نهایت بهره وری رو بکنید.اگه کسی سواد نداشته باشه با آزمون و خطا یکجورایی کارش راه میافته ولی باتلف  زمان بیشتری و شایدم هیچ وقت نتونه از اون دستگاه بیشترین استفاده رو ببره.

حالا اگه انسانها رو یک دستگاه در نظر بگیریم و قرآن همون دفترچه راهنمای ماست.مگه ما چند سال زنده هستیم؟ پنجاه سال یا نه اصلا نهایتا صد سال آخرش چی؟

توی زمان محدود مثلا پولدار ترین آدم زمین بشیم و بشیم یکی مثل بیل گیتس

حالا تو این زمان خوشگل ترین و زیباترین و بهترین همسر دنیا رو داشته باشیم و فرضا چندتا بچه خوب هم تربیت کنیم.آخر این صد سال تموم میشه و میمیری و همش میرسه به زن وبچه ات

یا مثلا 50000 متر زمین تو بالا شهر داشته باشی.این زمین در برار تهران چقدر کوچیکه.وتهران چقدر کوچکتره از تمام دنیا؟؟؟

در نهایت تمام عمرت تلاش کردی به صفر رسیدی.البته درواقع اگه تازه به همه این چیزای خوب رسیده باشی.

چرا به منبع بی نهایت وصل نشیم ؟؟؟منبع بی نهایت یعنی خدا

چرا ما به خدا وصل نمیشیم.خدا مثل یک بابا پولدار که همه چی داره.اگه باهاش دوست باشی بهت همه چی میده و همه ی اون ثروت های بالا پیشش هیچه.اینطور نیست؟؟؟

حالا اگه شما بخواهید پیش کسی برید و ازش کمک بخواهید در صورتی روتون میشه که پیشش آبرو داشته باشید.حالا همه اینا رو گفتم که برسم به بحث حجاب و چادر

خدا به مرد و زن گفته حجاب داشته باشند تو همه ادیان.حالا غرب تو یک مسیر غلط قرار گرفت و داره چوبش و هنوز که هنوز داره میخوره البته اینا همش سیاست و برمیگرده به فرقه های شیطان پرستی که اگه وقت کنم درباره اونم مینویسم.در واقع مردم اروپا هم به نوعی بدجوری سرشون کلاه رفته و ما هم داریم همون راه رو ادمه می دیم.

خیلی از دخترا از چادر فرای اند چون اونو یکجوری عقب موندگی می دونند.من ازشون یک سوال میکنم شماها که به قول خودتون جلو هستید میشه بگید دارید کجا میرید؟؟؟

خودتون و زیبا می کنید میرید بیرون که مثلا یک آقایی ازتون خوشش بیاد.یک سوال اون آقایی جز مسئله جنسی شما رو واسه چی میخواد؟

من اصلا با نظر پسرا  کار ندارم چون همشون فقط دنبال منافع خودشون هستند و هیچ وقت چادر و به شما توصیه نمی کنند.اصلا مدای امروز بی غیرت شدند تو همه چی حتی بلد نیستند نون دربیارند چه برسه به مسائل دیگه.انقدر ماهواره نگاه کردند که پرتوقع شدند و تنوع طلب که آخرشم سرشون بی کلاه میمونه و گرفتار هزار جور گناه میشند و هیچ وقت معنی آرامش و نمی فهمند

یک آدم هر چقدر بد باشه به یک جایی میرسه حس میکنه چقدر حقیر شده و نیاز به خدا داره.

خیلی از دخترامون تا خودشون اشتباه نکنند و هزار جور بلا سرشون نیاد حرف منو نمی فهمند.بعضی وقتا نمیشه اشتباه و جبران کرد.حتما باید به حرف من برسید تا بفهمید خدا چرا گفته حجاب؟؟؟

بعضی دخترا هم خیلی با حجاب هستند ولی مخالف چادرند و می فرمایند دست و پا گیره.از من که شلخته تر و پر جنبه و جوش تر م تو دنیا هست؟نیست بخدا.من تونستم پس شمام می تونید.ولی بازم همونم قبوله ولی سعی کن بهش فکر کنی

نظرات 20 + ارسال نظر
لاله 25 - آبان‌ماه - 1390 ساعت 09:19 ب.ظ http://nocomment.blogsky.com

خوب کاری میکنی تبریک میگم...منم خودم انتخاب کردم که با حجاب بشم چون فرقش رو دیدم تو رفتار مردم.

arash 26 - آبان‌ماه - 1390 ساعت 07:34 ق.ظ http://boll.blogfa.com

سلام آتوسا جان
عزیز اشتباه نکن اونایی که این چنین قوانین رو وضع کردند بدبختند کوتاه فکرند.
ممنونم که اومدی پیشم
راستی باعث افتخاره منه داخل پیونداتون باشم.
بقرمایید با چه اسمی شمارو بلینکم.

سیما 26 - آبان‌ماه - 1390 ساعت 09:15 ق.ظ http://omideziba.blogsky.com

من خدایی دارم، که در این نزدیکی است

نه در آن بالاها !
او خدایست که همواره مرا می خواهد

او مرا می خواند
او همه درد مرا می داند ...

ایلیا 26 - آبان‌ماه - 1390 ساعت 11:58 ق.ظ http://ghalbezakhmi.blogsky.com

بعد از تو تمام کوچه ها دلگیرند

جای پای تورا سفت بغل میگیرند

در بستر دلتنگی دیوار حیاط

بی بوی تو یاس ها شبی میمیرند

بعد از تو تمام کوچه ها را بستند

بیهوده به جا پای تو دل می بستند

سپــهــر 26 - آبان‌ماه - 1390 ساعت 03:28 ب.ظ http://GreenDream.Blogsky.cOm

خوب بود مطلبت . دختره شلخته ی پر جنبه و جوش.(اشاره به بند آخر متنت.)

آآآآآآآآپپپپپپپپمممممممم

پانی! 27 - آبان‌ماه - 1390 ساعت 05:19 ق.ظ http://tatal.blogsky.com

اومدم دیگه بابا چرا میزنی؟!دوما کامنت میذاری اسمتو بنویس! سوم وبت قشنگه!بی تعارف !

نیلوفر 27 - آبان‌ماه - 1390 ساعت 07:09 ق.ظ http://nilofar20.mihanblog.com/

سلام
اتوسا جون خیلی قشنگ بود مطلبتون واقعا خوشم اومد ازش اگه قبول کنین با ادرس خودتون توی وبم بگذارم البته دوست دارم شما رو لینک کنم خبرم کن

دی فار 27 - آبان‌ماه - 1390 ساعت 08:20 ق.ظ http://Difar.blogsky.com

از این مدل قایم بوشک بازی ها خوشم نمیاد
به رسم رفاقت و مهر
حضرت دیفار

عارف 27 - آبان‌ماه - 1390 ساعت 08:21 ق.ظ http://bivafa-tanha.blogfa.com/

حجاب خوبه ولی باید بهش عادت کنی

ولی بی چادر هم میتونی حجاب داشته باشی ولی نه لباس چسبان

فاضله 27 - آبان‌ماه - 1390 ساعت 11:29 ق.ظ http://tavashih-2a.blogsky.com

سلام عزیزم
اول که اسم وبلاگتو دیدم خیلی به دلم نچسبید ولی وقتی مطالبت رو خوندم خیلی خوشم اومد
فکر کنم دوستای خوبی برای هم بشیم

شیوا 27 - آبان‌ماه - 1390 ساعت 02:02 ب.ظ http://shiva.blogsky.com/

چقد قالب وبلاگت خوشکله

nazi 27 - آبان‌ماه - 1390 ساعت 02:47 ب.ظ http://mikrobe-sorati.blogsky.com

من در کل با حجاب موافقم

اما مهم ترین مشکل تو کشور ما اینه که اجباره

و این خیلی بد و آزار دهنده هستش

نیلوفر 28 - آبان‌ماه - 1390 ساعت 05:30 ق.ظ http://nilofar20.mihanblog.com/

اتوسا جون من قبول دارم خیلی ها دارن از این مسئله سوء استفاده میکنن.ولی دلیل نمیشه همه چیز رو زیر سوال ببریم مثلا چون اینا ادمای بدی هستن ما هم بگیم بسیج بده مگه همه یه جور هستن.همین قشرما دخترا دخترایی هستن که ابروی هر چی دختره رو بردن ما بگیم همه دخترا بدن یا اینها باعث میشن همه بگن دخترا بدن.دختر خوب زیاد هستش من لینکت میکنم عزیزم.راستش اسمتو اتوسا هستش یا چیز دیگه .از این اقایی هم که افتخارش بود بسیچی نیست اصلا خوشم نمیاد چون.منم افتخارم اینه که هستم وخدا قضاوت خواهد کرد بین ماها وتهمتهایی فراوانشان

بذار راحتت کنم من رفتم بسیج چون آدمهاش بهتر بودند.چیز دیگه.مشکلت با اون آقا به من ربطی نداره

نیلوفر 28 - آبان‌ماه - 1390 ساعت 05:38 ق.ظ http://nilofar20.mihanblog.com/

توی کشور ما حجاب اصلا اجباری نیست اخه دارم میبینم که خیلی ها با شلورا ویه پیرهن میان بیرون این یعنی حجاب روسری هم که شده یه روبان کجاش اجباره

اتوسا جون شما خودت یه دختر بد حجاب ویه با حجاب بگذار کنار هم کدامش بیشتر تحرک کننده است.حالا پسرای این دوره زمونه هم که دنبال این چیزا هستن وامروز یه دخر رو بدبخت می کنن وفردا یکی دیگه رو یعنی با یکی هم قانع نیستن واین عیب بزرگ بد حجابی وبی حجابی است گوهر وجودی م ها خیلی ارزش داره که برای یه پسر هرزه خرجش کنیم باید این گوهر وجودمون رو به یک گوهری بفروشیم تا ارزشش را بدانندوکسی نمیداند مگر اونی که خدایی باشه

عزیزم من نظر مو راجب حجاب گفتم.کاش امر به معروف و نهی و منکر رو بلد بودیم نه با زور حراست

نیلوفر 28 - آبان‌ماه - 1390 ساعت 05:40 ق.ظ

راستش من رو با نم اشک غم نیلوفر لینک کنید متشکرم

سپــهــر 29 - آبان‌ماه - 1390 ساعت 12:21 ق.ظ http://GreenDream.Blogsky.cOm

سلام آتی جان.

همینطور برادر بسیجی نیلوفر خانم.

اینجا جای دادن اینجور نظرات نیست،میدونم ولی ناچارم که جواب این خواهر بسیجیمون، نیلوفر رو بدم.
1) حالا نمیشه از من خوشتون بیاد؟
2)من نگفتم بسیج بده و همه اشون بد هستن. قصد اهانت نداشتم. ولی نظرم اینه که بسیج باید با مردم و برای مردم و همراه مردم باشه که اگه اینجوری باشه خوبه. نه اینکه با دادن باطوم و اسپری فلفل و شوکر برقی و... به چارتا بچه سوسول ریشو که عقده ی کتک زدن دارن و ذره ای از انسانیت بویی نبرده اند ، روبروی مردم و ضدّ مردم و مخالف مردم باشند.
و بعد هم راه های ارتباطی مردم از جمله
فیس بوک و یو تیوب
رو فیلتر کنند. که نتونند فیلم ها و عکس های این جنایت ها شون رو پخش کنند
"
افتخار میکنم که از اینجور بسیجی ها نیستم.
"
و معتقدم نباید بسیج در حجاب مردم دخالت کنند.
مگه تو قبر شما میخوابند؟؟؟؟؟؟!
هر کسی مسئول اعمال خودشه و توی قبر خودش میخوابه.

و معتقدم حتی اون زن تن فروشی که برای بدست آوردن خرجش دست به تن فروشی میزند . سگش ارزش دارد به کسانی با کتک زدن هم نوعان خودشان خرجی خانه شان را بدست می آورند.


و خیلی چیزها ی دیگه که ..........

ممنون آتوسا جان .


امضاء (سپهر) http://GreenDream.Blogsky.cOm

افشین 29 - آبان‌ماه - 1390 ساعت 04:23 ق.ظ http://rabetelove.blogsky.com

وبلاگ شما رو دیدم آتوسا واز نوشته هایت دید و بازدیدی کردم و وقتی به نوشته شما در مورد حجاب رسیدم خواستم شعری از حافظ در این مورد بنویسم امید دارم دوستان بپسندند.

این شعرو خیلی دوست دارم ... تقدیم به همه ی دوستانی که از خوندنش لذت می برند..


حـجــــاب چـهـــره‌ی جـــان مـی‌شــود ، غـبـار تـنـم

خــوشــا دمـی کـــه از آن چـهـره ، پـرده بـر فـکـنـــم

چنـیـن قـفـس نه سـزای چو مـن خوش الحانی‌ست

روم به گلـشـن رضــــــــوان کـه مــــرغ آن چـمـنــم

عـیـان نـشـد کـه چـرا آمـــدم ؟!!! کـجـا رفـتــم ؟!!!

دریـــــــــــغ و درد ! کـه غـافـل ز کـار خـویـشـتــنــم

چـگـونـه طـوف کـنـم در فـضــای عـالــَـم قــُــدس ؟!!

کـه در ســـــراچـه‌ی تـرکـیـب ، تـخـتــه بـنــد تـنــم

اگــر ز خـون دلــم بــوی شــــوق مــی آیــــــــــــــــد

عـجــب مــدار ؛ کـهٔ هـم درد نـافــه‌ی خـُـتــنــــــــــم

طـراز پـیـــرهـن زر کـشـم مـبـیـن ، چـون شــمــــــع

کـه ســوز هـاسـت نــهــــانـی درون پــیــــــر هـنــم

بـیــا وُ هـسـتـی حــافــــــــظ ز پـیــش او بــردار !

کـه بـا وجـود تــو کـس نـشـنـود ز مـن ، کـه مـنــــم

وازدکتر علی شریعتی جمله برای آتوسا دارم در مورد شما وخدا.

در زندگی طوری باش که انانکه خدا را نمی شناسند ،تورا که می شناسند خدا را بشناسند!

حتما بازم بهم سری بزن دوستار شما افشین.

مرسی خیلی قشنگ بود مخصوصا جمله آخر

م.علی 1 - آذر‌ماه - 1390 ساعت 10:43 ق.ظ http://bia2me.blogsky.com

جالب بود !!

pari 4 - آذر‌ماه - 1390 ساعت 11:05 ب.ظ

سلام اتوسا جون . نظر من اینه که حجاب فقط چادر نیست. میتونی مانتویی باشی خیلی هم مرتب و با حیا. من خودم دختر معتقدی هستم ولی چادر سر نمیکنم سعی میکنم با مانتو همیشه با حجاب باشم.

منم عین تو بودم ولی بعد که دیدم بازتر شد نظرم عوض شد.خدا رو شکر

رضا 11 - آذر‌ماه - 1390 ساعت 01:09 ق.ظ http://sedayekhasteyebaron.blogsky.com

خیلی زیبا بود..
حجاب نشون از چیزی با ارزشه که تو قلب یک دختره..
یه سوال.. اگه قلب تو تو سینه ی یه پسر باشه
اون پسر بازم انقدر که میگی بده..؟
من فاصله ای نمیبینم بین قلبهای پاک
چه تو سینه ی پسر باشه چه تو سینه ی یه دختر..

منظور سوالتو نفهمیدم.
ولی کلا عشق دیگه وجود نداره.گشتم نبود نگرد نیست.
خدا مظهر عشق مگه میشه عشق بد باشه ولی عشقی که راهتو هموار کنه که برسی به عشق حقیقی نه عشق های الکی دختر پسرهای ما و تاکید میکنم مخصوصا قلب پسرا که واسه ۱۰۰ نفر می تپه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد