در دهن مردم

امروز اولین روزی بود که رفتم دانشگاه.چادر سرم کرده بودم.تقریبا همه تعجب کردند.چند وقتیه که سرم میکردم و امروز بچه ها متوجه شدند.خیلی ها بهم گفتند که بهم میاد.میترسم اگه یک روزی سر نکنم کلی حرف پشت سرم باشه.خودم خواستم که چادر داشته باشم و هیچ کسی مجبورم نکرد بخاطر همین نظر خیلی ها اصلا برام مهم نیست.شاید یک روزی هم ازش خسته بشم و بذارم کنار و اون روز هم نگاه مردم نباید برام مهم باشه.نمی دونم چرا مردم اینجوری هستند و پشت سر آدم اینقدر حرف می زنند.مثلا یکی از دوستام تا چادرش و گذاشت کنار کلی حرف اومد پشت سرش.خوب چادر هم واسه من یک تجربه جدیده و حال و هوام و عوض میکنه.مهم حجاب داشتنه چه با چادر چه بی چادر
مهم اینکه جوری بگردی که راحت باشی و بهت امنیت بده و بتونی بدون مشکل زندگی کنی.حالا اگه کسی واقعا اگه با بد حجابی راحته و مشکلی براش پیش نمیاد چه اشکالی داره؟
یکی از دوستام می گفت چادر افسردگی میاره برات!!!؟؟
نمیدونم والا اینم یک نظر دیگه

نظرات 5 + ارسال نظر
سپــهــر 8 - مهر‌ماه - 1390 ساعت 01:09 ب.ظ http://GreenDream.Blogsky.cOm

Welcome Back

ندا 10 - مهر‌ماه - 1390 ساعت 11:48 ق.ظ http://www.neday-zendegi.blogsky.com/

نمیدونم منم تجربه کردم
به نظر من حجاب حجاب است یا با چادر یا بی چادر مهم حجاب دل است از هر لحظ ما باید درونم پوشش داشته باشد تا گناه نکنیم ظاهر مهم نیست

۱موافقم ولی در نظر داشته باش که تا حدی عمل روی ظاهر هم اثر میذاره.از کوزه همان تراود که در اوست.ولی مهم آرامش که هرجوری باشی داشته باشی.هرجور خوشتری زندگی کن

مداد رنگی 5 - آبان‌ماه - 1390 ساعت 01:55 ب.ظ http://royayevaghei.blogsky.com/

راستش من از چادر اصلا خوشم نمیاد به نظر من ادم هرچیزی رو تعادلشو رعایت کنه خوبه میشه با یه مقنعه و مانتو مناسب حجاب قشنگی داشت ولی به قول معروف هرکسی نظری داره
شاد باشی عزیزم به منم سر بزن

نیلوفر 27 - آبان‌ماه - 1390 ساعت 07:42 ق.ظ http://nilofar20.mihanblog.com/

مطمئنا چیزهایی رو که نوشته بودی بیشترش رو خوندم وحتی نظرمم دادم ولی در مورد حجاب بهت بگم که اگه خوب نبود خدا اصلا نمی گفت که داشته باشین.یا قبول داریم خدا دروغ نمی گه یا قبول نداریم که اون موقع مشکل زیاد داریم.بعدشم کی گفته چادر باعث میشه افسرده بشیم توی این جامعه من دیدم خیلی ها سیاه میپوشن وقتی بهشون میگیم میگن رنگ عشقه حالا برای حجاب که میشه باعث افسردگی میشه .اما چادر باعث میشه که شخص احساسی دیگه داشته باشه فقط اینو میدونم که زنی که با مانتوی چسب میاد بیرون سوژه خیلیخوبی برای مردان هوس باز به هر حال پسرای هوس باز بدشون نمیاد یه عشقی هم بکنن واینو وقتی دختر می فهمه که کار از کار گذشته

[ بدون نام ] 6 - اسفند‌ماه - 1390 ساعت 09:42 ب.ظ http://taybegol@blogfa.com

من تو دانشگاه یه دوست داشتم چادری نبود از اونایی که وقتی میرفت دانشگاه از بیم انکه نکنه خط اتوی مانتو یا مقنعه اش به هم بخوره تا دانشگاه سر پا می ایستاد خلاصه خیلی شیک می گشتو براش هم انواع فلسفه داشت ما هر روزه راجع به نوع پوشش بحث داشتیم البته برای توجیح پوشش خودمون تا اینکه اول یه ترم جدید دیدیم دوستمون با چادر اومده دانشگاه کلی هم سر به سرش گذاشتیم ولی اون واقعا چادری شده بود اون با چادری شدنش اونقدر عوض شد باورتون نمیشه شده بود مادر و سنگ صبور سوئیت و حتی خوابگاه هیچ کس هم هیپچ وقت اونو بدون لبخند ندید الان هم داره علوم سیاسی (فوق) می خونه چادر به آدم آرامش و اطمینان میده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد