انرژیک

امروز احساس عجیبی داشتم.انگار که دوپینگ کرده باشم بدجور دلم می خواست بدوم و بزنم چند نفر و لت و پار کنم.وقتی که بازی شروع شد از اونجایی که یارهای من خیلی ضعیف و تیم مقابل قوی تر بودند جری تر شدم و حسابی می دویدم و دو بار هم خطا کردم و سه نفر و زدم زمین مربی مون گفت آروم باش الان همه رو ناقص میکنی منم ازش خواستم بیار منو بیرون چون بدجور جو گرفته بودتم.اصلا جوری شده بود که اعصابم زد به دندونهام آخه من عصبی میشم و استرس میگیرم لثه هام گز گز میکنه.یک کم که آروم شدم دوباره رفتم تو زمین و دیگه کمتر کسی زدم.فقط یک دختر جدید اومده و خیلی پرو تقریبا همه بچه ها ازش بدشون میاد.آی زدمش آی زدمش چون چیزی نمی تونست بگه خیلی حال داد. بدجور کف پام درد گرفته بود و یک کم که خوابیدم رفتیم پایگاه بسیج ثبت نام کردم هم از بیکاری در میام هم خدمات خوبی ارائه می دهند. شنبه هم می برندمون درکه.شنیدم مکه هم می برند. خیلی دوست دارم برم
نظرات 4 + ارسال نظر
ندا 8 - مرداد‌ماه - 1390 ساعت 10:06 ق.ظ http://www.neday-zendegi.blogsky.com/

ای داد بیداد
با دختر بیچاره چه کردی اما فکر میکنم بهتره عصبانیتتو کنترل کنی و اینطوری سر کسی خالی نکنی

حسین رضایی 8 - مرداد‌ماه - 1390 ساعت 12:47 ب.ظ http://hosseinrezaei.ir

سلام دوست عزیز
چقدر خشن هستید شما، :دی :دی ،کماندو هستید؟؟؟
فقط محض رضای خدا هر کسی رو میزنید یه جوری نزنید که سر از بهشت زهرا دراره
----------------
منم آپ شدم
خوشحال میشن سر بزنید
موفق باشید

مهرداد 10 - مرداد‌ماه - 1390 ساعت 10:40 ق.ظ http://mehrdad-110.blogfa.com

سلام پهلوون
مورچه که زدن نداره آروم تر برو بزار محمدعلی کلی هم بپات برسه----
رفتی مکه یادت باشه از شلوغی نترسی یه وقت و حتمااون جای شلوغ که مردم دورش میچرخند هم حتما بری و برای من هم دعا کنی

سجاد 11 - مرداد‌ماه - 1390 ساعت 08:56 ق.ظ http://s-lover.blogfa.com

سلام، اینو یه دوست برام فرستاده بود!
تورو به امام زمان قسم می دم این پیام رو بخون. دختری از خوزستانم که پزشکان از علاجم ناامید شدند .شبی خواب حضرت زینب(س) را دیدم در گلوم آب ریخت شفا پیدا کردم ازم خواست
اینو به 20 نفر بگم. این پیام به دست کارمندی افتاد اعتقاد نداشت کارشو از
دست داد . مرد دیگری اعتقاد پیدا کرد 20 میلیون بدست آورد . به دست کسی دیگری رسید
عمل نکرد پسرشو را از دست داد. اگر به زینب اعتقاد داری این پیام واسه 20
نفر بفرست...............
20 روز دیگه منتظر معجزه باش اگر نرسید با این تماس بگیر :
> 09163803915

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد