از محبت زیاد مرض حاصل میشود

کمک به همنوع و محبت به دوستان جایی خوبه که خود طرف بیاد و التماست کنه و ازت کمک بخواد
ما آدمها ذاتا سو استفاده کردن رو خوب بلدیم
دیروز با یک خانم دعوام شد البته لفظی بود.اصولا من با کسی کار ندارم بخاطر همین تا با کسی حرفم میشه خیلی ناراحت میشم

خیلی آدم گیری بود بیچاره شوهرش.دعوامون برمیگرده به یک ماه پیش که من توپ رو از زیر پای این خانم کشیدم بیرون و خورد زمین.تا دیروز صبح هرجا نشست گفت که من زدم به پاش.کاش همچین میزدم که پاش بشکنه.هی بهش چیزی نگفتم تا اینکه مسابقه شون شروع شد .مسابقه ها سه نفری بود و دروازه بان چرخشی بود.یکی از خانمها بازیش خوبه و اون رو گذاشتند تو دروازه منم دیدم حیفه که نره جلو.به اونی که باهاش دعوام شد گفتم خوب یک ذره هم تو وایسا چی میشه؟ 

گفت من نمی تونم و نمیخوام. 

گفتم چطور اونا وایسند اما تو نه؟ 

گفت به تو چه؟

 منم گفتم به درک. 

انقدر که گیره .مگه ول کن بود هی ساکت میشدم باز قضیه رو ول کن نبود و هی میگفت و دعوا داشت بیخ پیدا میکرد.آدم خبیث همه جا هست.منم مسابقه ندادم از خیرش گذشتم.مربی مون ناراحت شد.آخه اگه اونجا میموندم مطمئنم دعوا فیزیکی میشد. 

البته کسی که پانزده سالگی شوهر میکنه و هیچی از دورو ورش نمیفهمه و تموم دلخوشیش اینه که بره داستان گل زدنهاشو واسه شوهرش تعریف کنه تقصیری هم نداره.اینجور آدمها ترحم هم دارند. 

دو سال از من بزرگتره به من میگه بچه تویی نه من.خدایی کارهای کی بچه بازی؟
اصلا دلم نمخواست خودم رو با همچین مسئله کوچیکی درگیر کنم ولی دهنشو باید می بستم.اصلا آدمی که نفهم باشه اصلا لیاقت نصیحت کردن و کمک رو نداره.اینجور آدمها که هدفی هم تو زندگیشون ندارند وقت تلف کردن که دلت بسوزه براشون
خلاصه که بد اعصابم و ریخت بهم الکی الکی.آخرین دعوای لفظی ام برمیگرده به وقتی راهنمایی بودم
آدم خجالت میکشه بیاد همچین چیزهای کوچیکی رو بنویسه ولی  دل آدم رو میشکنند و نمیشه که به راحتی ازش گذشت
نتیجه اخلاقی:تا کسی به پاتون نیافته بهش خیری نرسونید و سرتون به کار خودتون باشه
آدم ...همه جا هست اصلا نباشه دنیا  یکنواخت میشه
غرور نداشته باشید که از غافله دنیا عقب میمونید 

آخریشم که مثل من همه چی و تعریف نکنید یکسری میایند میخوانند و کرکر میخندند بهتون


 

نظرات 4 + ارسال نظر
خدا همین نزدیکی هاست 25 - تیر‌ماه - 1390 ساعت 07:33 ب.ظ http://kumail.blogsky.com

سلام
میلاد امام زمان (عج) رو تبریک میگم

خوش باشید.

افشین 2 - مرداد‌ماه - 1390 ساعت 03:42 ب.ظ http://afshin8.blogfa.com

سلام
ممنونم از حضور سبزتون
موفق و سربلند باشید
و از بابت مطالب زیباتونتون ممنون
واقعا عالی بود

یا حق

الهه 3 - مرداد‌ماه - 1390 ساعت 01:02 ق.ظ http://dokhtarekord.blogsky.com/

سلام .. اره منم تقریبا یه همچین تجربه هایی داشتم خداییش خیلی سخته ادم دعوا کنه باهرکسی .. ولی یه سری ادم هستن سرشون میخواره واسه این جور چیزا.. یه ضرب المثل هست میگه خوبی که از حد بگذرد نادان خیال بد کند..

الینا 21 - تیر‌ماه - 1391 ساعت 06:22 ب.ظ http://new-sms-poem.blogsky.com/

سلام اتوسا جون وب جالبی داری
خوشحال میشم به منم سر بزنی و نظرتو بدونم
اگه خواستی هم بگو تبادل لینک کنیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد