چند روزی که گذشت

آخیش امتحانام بالاخره تموم شد.اگه همه رو قبول بشم دیگه لازم نیست تابستون کلاس بردارم.هنوز نمره هام نیومده و چند روز دیگه هم ترم تابستون شروع میشه.راستی اون درسی رو که اون برم بخاطرش مشروط شدم و به جرم تقلب کلی از دوستام عقب افتادم شدم 17
فقط خداکنه اگه قراره درسی رو بیافتم لااقل معدلم و اونقدری نکشه پایین که بازم بیافتم.ببا کم بهم سرکوفت میزنه همینجوری حالا وای به حال اینکه بازم مشروط بشم
انقدر بدم میاد یکسری از این خرخونها که تابستون هم میخواند درس جدید بردارند از این حرصم میاد که شانسشون هم خوبه که تقلب هم می کنند کسی مچشون رو نمگیره تازه اگه بگیره هم گزارش نمیکنه هرچی سنگه مال پای لنگه
فردا مسابقه دارم .این هفته هم به قول یکی از بچه ها میرم دهاتمون.هدیه توی این گرما رفته قشم و گفته که من براش انتخاب واحد کنم اونم کله صبح.میخوام بپیچونمش به هوای مسابقه
خبر خاص دیگه ای نشده.رغتم خواهرم رو هم تو بسیج نوشتم .میخواستم کلاس ریاضی بذارم و یاد بدم ولی خانم گفت دیر اومدی و ان شالله سال بعد.خودمم زیاد اصرار نکردم چون معلوم نیست تکلیفم چیه شاید برم دانشگاه
کاش درسم زودتر تموم بشه خحسته شدم از دلهره و استرس
 
 

نظرات 1 + ارسال نظر
من و تو 2 - مرداد‌ماه - 1390 ساعت 01:05 ق.ظ http://www.manoto6266.blogfa.com

سلام ما این وب لاگ رو تازه درست کردیم و می خوایم در مورد همه چیز توش بنویسیم پیش ما بیا و با خوندن مطالب نظرتون رو دربارش بنویس
اگه خواستی بگو لینکت کنیم و اگه دوست داشتی ما رو لینک کن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد