بسلامت!

 34

شنیدم می خوای بری باز منو تنها بذاری 

هر چی یاد و خاطره ست پشت دلت جا بذاری 

 

شنیدم گفتی نگاهش واسه چشمام عادیه  

هر چیزی حدی داره محبتاش زیادیه  

 

شنیدم یه مدتی می خوای ازم دوری کنی 

اینه رسمش که با این دیوونه این جوری کنی؟

 

شنیدم همین روزا بازم می خوای بری سفر  

بسلامت!عزیزم اما همین جور بی خبر؟ 

 

شنیدم خسته شدی از بازیای سرنوشت 

نکنه این بار دیگه بی من می خوای بری بهشت 

 

شنیدم گفتی که سرنوشتمون دست خداست  

اما تو خوب می دونی حسابت از همه جداست  

 

شنیدم گفتی باید برم سراغ زندگیم  

حرف تو یعنی بسوزم تو غم اوارگیم  

 

شنیدم گفتی با این که خیلی چیز یادم داده  

نمی دونم چی شده که از چشه من افتاده  

 

شایدم تموم این شنیدنی ها شایعه است  

از تو اما نمیپرسم گفته باشی فاجعه است  

مریم حیدر زاده  

 

 

 

انتظارتو کشیدن واسه من یه عادته

قصه غم دل من صد هزار حکایته

تویی که میدونی عشق من پر از صداقته

واسه من جدایی سخته واسه تو یه عادته

هنوزم به عشق تو دلم پر از حسادته

تو بدی می کنی و دلم چی بی شکایته

دلم و شکستی اما توی قانون دلت

حکم جرم دل شکستن عزیزم برائته

چشم تو با هر نگاهش یه قیامت میکنه

فکر نکن دلم به دوری تو عادت میکنه

خاطرات تو همیشه توی خاطر منه

آرزوی من فقط تو رو دوباره داشتنه

تو تموم آرزوهای منو دادی به باد

میدونم اسم مو حتی دیگه یادت نمیاد

این حرف آخرم اگه صدامو میشنوی

توی این دنیا کسی تو رو مثل من نمیخواد

نظرات 3 + ارسال نظر
منعم 20 - فروردین‌ماه - 1390 ساعت 10:43 ب.ظ

قشنگ بود. ولی علاقه یه طرفه نتیجه نداره. عاشق کسی باید شد که معشوقش باشی...!

کوروش 21 - فروردین‌ماه - 1390 ساعت 11:28 ق.ظ http://www.belisa.blogfa.com

دروووود وبلاگ جالبی داری موفق باشی ممنون میشم منو به اسم سولسلاس

لینک کنی.


[گل][لبخند][گل]

ندا 23 - فروردین‌ماه - 1390 ساعت 12:59 ب.ظ http://www.neday-zendegi.blogsky.com/

نویسنده را دیدم آدم عجیبی است
اما مرسی از مطلبت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد