پووووف

بخدا نمیخوام اینطوری باشم یا ناشکری کنم ولی دست خودم نیست.

من چیزی کم ندارم ولی خیلی بی حوصله شدم. امروز به کادو هدیه گفتم بیا پیشم ولی دوست پسرش آشغالش نذاشت. حتی گفتم گوشی و بده بهش بگم که بذاره ولی بازم نذاشت.

آدم بمیره همچین دوستایی نداشته باشه. اینقدر ...

کاش می فهمیدم باید چیکار کنم؟

چند سال دیگه مگه زنده ام؟ مگه چند سال یک آدم جوون می مونه؟

زندگی پوچ شده. اصلا زندگی یعنی چی؟

یعنی دنیا بیای و یک چند سال بچه ای و بعدش و ازدواج و بچه و بعدم پیری و بعدشم مرگ.

تازه اون دنیاش به نظر من کسل کننده تر از این دنیاست. چون همه چی همین جور بهت میدن و از همه چی زیاده و هیچ چیز خاصی وجود نداره.

نمی دونم شلید خاصیت زمستون باشه.شایدم دارم خل میشم.

امروز کم بود با دوستم(هدیه) دعوا کنم. اصلا حوصله اونم ندارم به نظرم یه احمق به تمام معناست. میخوام دیگه نرم طرفش ولی اون ول کنم نیست.

بهش گفتم یه چند وقته اعصاب ندارم طرفم نیا که حرفای بدون فکر میزنم که ناراحت میشی. گفت قربونت برم که اخلاقت سگی مثل خودم.

منم گفتم خدا نکنه مثل تو باشم.

اونم ناراحت شد ولی قهر نکرد باهام!

کاش قهر میکرد تا بشینم به بهونه اون یک دل سیرگریه کنم.

خدایا شکرت ها ولی فکر کنم دارم زوال عقل پیدا میکنم.شایدم دارم تلقین میکنم. سن رشدم نیستم که بگم مال نوجوونی.

به هر حال امیدوارم یک راه تازه واسم باز بشه. اگه کسی فهمید من چم شده و باید چیکار کنم ممنون میشم از راهنمایی ام کنید.

نظرات 9 + ارسال نظر
مهرداد 30 - بهمن‌ماه - 1389 ساعت 01:14 ب.ظ http://mehrdad-110.blogfa.com

سلام
دوستی زیباست با ناشکری کریهش نکن بد ترین دوست هم بعضی روزا بدرد میخوره حالا
آپم خواهش می کنم سری به کلبه تنهایی من بزنید البته شما خودمونی هستید بدون در زدن وارد بشید
نه گریه و نه خنده دلیل نمی خواد اول یه دل سیر گریه کن بعدش به گریه الکی خودت چند دل سیر هم بخند با صدای بلند تکرار میکنم با صدای بلند از حرف دیگرون هم نترس .

فرداد 30 - بهمن‌ماه - 1389 ساعت 01:21 ب.ظ

بهانه برای گریه کردن زیاد است،ولی بهتر است آدمی برای چیزی یا کسی گریه کند که واقعا ارزش اشک های زلال دیده را داشته باشد!

قاسم 30 - بهمن‌ماه - 1389 ساعت 01:35 ب.ظ http://1www.blogsky.com

لینک های دانلود رو دونه به دونه چک کردم.
حتی محض اطمینان خودم همشو دانلود کردم.
مشکلی نداشت.
ممکنه از سرعت اینترنت و یا مرورگر وبتون باشه.
با یه مرورگر دیگه امتحان کنید.

افشین 30 - بهمن‌ماه - 1389 ساعت 04:47 ب.ظ http://www.player2010.blogfa.com

_______________________________$$$$آپم
____________________________$$$$$$آپم
__________________________$$$$$$$آپم
________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$آپم
______________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$آپم
____________________$$$$$$$$$$$$$$$آپم
___________________$$$$$$$$$$$$$آپم
_________________$$$$$$$$$$$$آپم
________________$$$$$$$$$$آپم
_______________$$$$$$$$$آپم
______________$$$$$$$$آپم
_____________$$$$$$$$آپم
____________$$$$$$$آپم
___________$$$$$$$آپم
___________$$$$$$آپم
__________$$$$$$آپم
__________$$$$$آپم
_________$$$$$آپم
_________$$$$آپم
________$$$$آپم
________$$$$آپم
________$$$آپم
________$$$آپم
_________$$آپم
___$$$$$$$$$$$$$$$آپم
_____$$$$$$$$$$$$آپم
______$$$$$$$$$آپم
_____$$$$$$$$$$$$آپم
____$$$$$$$$$$$$$$آپم
___$$$$$$$$$$$$$$$$$آپم
_________$$$$آپم
__________$$$ آپم

میم ! 30 - بهمن‌ماه - 1389 ساعت 06:08 ب.ظ http://M4U.BLOGSKY.COM

سلام .. خوبی ؟قبل از هرچیز باز گشایی دانشگاه محل کسب علم و دانش رو تبریک میگم ! :-&
قبلاً به وبلاگم سر زده بودی، خیلی وقته که میخواستم بیام بهت سر بزنم و نوشته هات رو بخونم ! تا به امروز اصلاً وقت نکردم ! الان هم که اومدم، میبینم که بیشتر نوشته هات روبا احساس غم مینویسی ! چرا ؟ چرا اینقدر ناراحتی در نوشته هات حس میشه ؟ ببین خودت خوب نوشتی و گفتی ! مگه کلاً چقدر زنده ایم ؟ یا اصلاً چقدر میتونیم زنده باشیم؟ به هیچ عنوان ارزش نداره که بخوایم بخاطر این دنیا که نه سر داره نه ته ! خودمون رو اذیت کنیم و همین فرصت کم رو هم از دست بدیم !!
به نظر من، زندگی رو هر طور باهاش رفتار کنی ، همونطور باهات رفتار میکنی، باهاش بخندی ! باهات میخنده ! گریه کنی گریه میکنه !! احتمال داره بخندی ! ولی خب...
یه مطلب هم هست که تازگی خوندمش ! باید تو محیط نت موجود باشه ! اگه نبود تایپ میکنم، یه جورایی در رابطه با معنی زندگی نوشته ..
بازم میگم بخند تا دنیا بهت بخنده !
در ضمن از آشنایی با وبلاگت خوشحالم !

شاد باشی و لبت بخنده همیشه !

بهرام کوچولو 30 - بهمن‌ماه - 1389 ساعت 10:16 ب.ظ http://www.only-bahram.blogfa.com

سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
سلاااااااااااااااااااااااااااااااااام
سلاااااااااااااااااااااااااام
سلاااااااااااااااااااام
سلااااااااااااااام
سلاااااااااام
سلاااااام
سلاااام
سلاام
سلام
.♥
.♥
..♥
...♥
....♥
.....♥من آپم اون طرفاهم یه سر بزنییییید
......♥......................♥...♥
..........♥.............♥............♥
..............♥.....♥...................♥
...................♥.....................♥
................♥......♥..............♥
..............♥.............♥....♥
.............♥
...........♥ منتظرتم
.........♥
......♥
....♥بای بای
..♥
.
بهرام کوچولو

مهدی 1 - اسفند‌ماه - 1389 ساعت 08:42 ق.ظ http://shabname-m.blogfa.com/

نگرد نیست!

راه تازه رو میگم.
انگار همیشه همینطوریه...

حالا نمی دونم از چه راهی وارد بشم.برای صحبت!
میدونی ...نفر جدیدی هستی که اصلا روحیاتش جدید نیست و تا دلت بخواد دو و اطراف من پرند از اینکه گنگند . اگه مطلب اول وب ما رو بخونی ( درباره ما) که بخونی بد نیست / متوجه میشی چی می خوام بگم.
خاصیت زمستون نیست....گاهی وقتی می خوای پی حقیقت بگردی از این بدتر هم میشی.
اما این روزا با هر کی می خوای از این موارد حرف بزنی بهت میخنده و میگه به زندگیت برس!!!!!!!!!!!
کدوم زندگی؟

ندا 1 - اسفند‌ماه - 1389 ساعت 11:18 ق.ظ http://www.neday-zendegi.blogsky.com/

عزیزم قصه نخور مهم اینه دوستش داری به وقتش به سمتت میآید

مهرداد 12 - اسفند‌ماه - 1389 ساعت 12:49 ب.ظ http://mehrdad-110.blogfa.com

من که نتونستم بخونمش
آخه چشام باباقوری رفت تا چه رسد به باقیش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد