کو اعصاب

دیروز که از خواب بیدار شدم زمین و زمان و فحش میدادم.موج منفی بود که ازم ساطع میشد.آجی ام گفت الان میری مواظب باش کله پا نشی.

به زور بیدار شدم که برم یونی. استاد مدار 2 اومد و درس داد. سوالای امتحان ترم قبل و حل کرد و همه کلی افسوس خوردیم که چرا حل نکردیم.

چند تا از دوستامو دیدم و بعد کلاس کلی حرفیدیم.

با نیلو رفتیم حکم 25 صدم رو گرفتم.به قول نیلو حکم فارغ التحصیلی مو.

بعد هدیه رو دیدم از صبح کلی اس داد که تا ندیدمت نری ها دلم واست تنگ شده.

حوصله نداشتم برم خونه با هدیه رفتیم سر کلاسش بعنوان مهمان.

کلی نامه نگاری کردیم و خندیدیم و بنده خدا استادشون هیچی نگفت.

تا آنتراک داد گفتم پا شو دو در بزنیم . بعدم کلاس و پیچوندیم رفتیم سایت و یک مطلب درباره ولنتاین واسه وبلاگ دانشگاه گذاشتیم.

هدیه با اون پسر دوستش قهر کرد چون نیومد دانشگاه. هدیه هم که واسش کاده گرفته بود گفت که حیف ببین واسه کی کادو خریدم.

بعد مامانم زنگ زد گفت کجایی ؟ پاشو بیا خونه؟

یادم رفته بود کیف پول مو ببرم .صد دفعه به هدیه گفتم پول بده من برم خونه.اما باز یادش رفت.

منم سر راه از یکی از بچه ها قرض کردم. کلی شرمنده شدم.

همیشه همه چی یادم میره. تا حالا ۳دفعه ظرف غذا و ۱۰ دفعه پول و ۵  دفعه جا مدادی و از سایر وسایل از هر چی که فکر شو بکنی یکبار گم کردم 

t 

 

 

نظرات 2 + ارسال نظر
بهروز رها 26 - بهمن‌ماه - 1389 ساعت 11:44 ق.ظ http://behroozraha.blogfa.com/

ولنتاین بر شما مبارک
ممنونم سر زدی
وبت قشنگه

ندا 1 - اسفند‌ماه - 1389 ساعت 08:21 ق.ظ http://www.neday-zendegi.blogsky.com/

از بس بازی گوشی دختر خوب حواست کجاست؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد